Doradztwo i kompleksowa obsługa klienta: sprzedaż zaopatrzenia ortopedycznego, medycznego i rehabilitacyjnego. Wystawianie dokumentów handlowych. Obsługa kasy fiskalnej, programu magazynowego (subiekt) oraz terminala płatniczego. Obsługa komputera (programy Microsoft Office), aktywne pozyskiwanie nowych klientów i nawiązywanie relacji biznesowych, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami, przedstawienia oferty produktowej firmy, współpraca z innymi działami. Działanie zgodnie ze standardami firmie, realizowanie założonych celów i zadań. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-18 (zgodnie z grafikiem ustalonym z pracodawcą).
Wymagania
Wymagania konieczne
Wykształcenie
średnie ogólnokształcące
Pozostałe
wykształcenie średnie lub wyższe, dobra organizacja i umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, pozytywne usposobienie, dyspozycyjność w pełnym wymiarze godzin, silna motywacja do osiągania wyznaczonych celów i zadań, zdolności empatyczne i wysoka kultura obsługi klienta. Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, wpis do KIF oraz wykształcenie kierunkowe (fizjoterapeuta, farmaceuta, pielęgniarstwo, inżynier biomedyczny).
Kontakt ws. oferty